Klantenservice

Klantenservice:
Heb je vragen over een product of bestelling dan kun je Linnepin mailen via de contactpagina of zelf een email sturen naar info@linnepin.nl

Bestellen & Betalen
Je voegt een artikel toe aan de shoppingbag. Hierna kun je doorwinkelen voor nog meer artikelen. Klik op betalen en vervolgens vul je het formulier volledig in en klik je op betalen. Wil je het artikel aan iemand cadeau doen dan vul je het adres van de ontvanger in. Geef bij opmerkingen aan wanneer het om een cadeautje gaat want dan zorgt Linnepin voor een leuke verpakking.
Na ontvangst van de bestelling krijg je binnen 24uur een bevestiging per e-mail met daarin de definitieve rekening.
Betalen gaat via vooraf overschrijven.

Levertijd
Linnepin streeft ernaar om bestellingen op de dag dat de betaling binnen is te verzenden. In ieder geval heb je de bestelling in je brievenbus liggen binnen 3 tot 5 werkdagen. Dit geldt voor Nederlandse verzendingen. Verzendingen buiten Nederland kosten iets meer tijd.

Verzending
Wanneer een bestelling door de brievenbus past wordt deze gratis verzonden (binnen Nederland). Verzendingen gaan via TNT. De artikelen worden verzonden in een luchtenvelop met een gewone postzegel. De envelop gaat in de dichtstbijzijnde brievenbus. Deze verzending heeft geen Track&Trace en is niet verzekerd. Linnepin is niet verantwoordelijk voor deze verzendingen.
Voor verzendingen buiten Nederland brengt Linnepin verzendkosten in rekening.

Betalingsgegevens
ING Bank – 76 36 745
IBAN: NL 16 PSTB 0007 6367 45
BIC: PSTBNL21
KVK – 244 21 247

Ruilen of Retourneren
Het kan zijn dat een bestelling niet aan jouw verwachtingen voldoet.
Neem contact op met Linnepin wanneer je wilt ruilen of retourneren.
Lees hiervoor wel even de Algemene voorwaarden.

    Shopping bag

  • Je shopping bag is nog leeg..

  • Schrijf je in voor de
    Linnepin nieuwsbrief