Algemene voorwaarden

1.1 Bestellingen:
Na ontvangst van de bestelling ontvangt de klant een orderbevestiging per e-mail met daarin de definitieve rekening. Betalen binnen 5 dagen na ontvangst van de orderbevestiging.

Na het ontvangen van de betaling, (vermeld hierbij de besteldatum) wordt de bestelling verzonden binnen 3 dagen.

1.2 Annuleren:
Bestellingen die niet binnen 5 dagen worden betaald, worden geannuleerd.

1.3 Betaling:
Betaling geschiedt door vooraf overmaken op rekening of door contante betaling.
Linnepin levert nooit producten af voor een betaling binnen is.

2.1 Levertijd:
Na betaling op rekening nr.: 7636745 (ING) wordt de bestelling binnen drie werkdagen verstuurd.

2.2 Voor klanten uit Belgie zijn de volgende nummers van belang,
i.v.m. kosteloos overboeken :
IBAN: NL 16 PSTB 0007 6367 45
BIC: PSTBNL21

2.3 Voor contante storting op de rekening wordt €10,- extra berekend.

3.1 Aanbiedingen:
Alle aanbiedingen van Linnepin zijn vrijblijvend en zolang de voorraad strekt.

4.1 Verzendkosten:
Linnepin neemt de verzendkosten voor haar rekening bij een bestelling.

4.2 Zoekraken van bestellingen:
Linnepin is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van bestellingen en geleden schade hierdoor kan niet verhaald worden op Linnepin.

5.1 Schade en Aansprakelijkheid:
In geval van overmacht is Linnepin niet gehouden haar verplichtingen jegens de klant na te komen. Onder overmacht wordt verstaan: omstandigheden zoals staking, brand, bedrijfsstoring, energiestoring, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers. Tevens wordt onder overmacht verstaan storingen in een (telecommunicatie-) netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het niet beschikbaar zijn van de internetsite.

5.2 Schade:
Linnepin is niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door het dragen van de sieraden of het gebruiken van accessoires of kralen en onderdelen.

6.1 Ruilen:
Ruilen van sieraden en/of accessoires is niet mogelijk.
Eventuele retourzendingen zijn voor rekening van de klant en moeten van tevoren schriftelijk worden gemeld. Retourzendingen zijn voor rekeningen van Linnepin wanneer er binnen de garantieperiode mankementen zijn aan het sieraad of accessoire.

7.1 Beschadigingen/afwijkingen:
Klachten van de klant moeten binnen 7 dagen na levering via info@linnepin.nl medegedeeld zijn met een duidelijke omschrijving van de klacht.

7.2 Informatie & afbeeldingen:
Via website of mail verstrekte aanbiedingen, afbeeldingen en de belangrijke kenmerken van producten worden zo nauwkeurig mogelijk weergegeven.

7.3 Afwijkingen:
Linnepin garandeert niet dat alle aanbiedingen of producten
volledig met de gegeven informatie etc. in overeenstemming zijn.
Afwijkingen van foto’s, kleuren, foutieve prijsmeldingen etc.
Kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of ontbinding.

8.1 Garanties:
Alle producten voldoen aan de normale eisen van bruikbaarheid. Op onze garantie kan geen aanspraak worden gemaakt als het defect of de slijtage gevolg is van nalatig gebruik of als de slijtage als normaal kan worden beschouwd.

9.1 Algemene voorwaarde wijzigen/aanvullen:
Linnepin behoudt het recht de Algemene Voorwaarden te wijzigen of aan te vullen.

10.1 Algemene informatie:
Linnepin is gevestigd in Capelle aan den IJssel.
KVK. nummer: 24421247
BTW. nummer: NL135618496B01

 

    Shopping bag

  • Je shopping bag is nog leeg..

  • Schrijf je in voor de
    Linnepin nieuwsbrief